Bring it on, sunshine!

Nu har jag pluggat kemi i några timmar. Min mage kurrar och jag är helt exhausted. Nu blir det lunch. Vet ni vad jag ska göra efter det?! SOLA! Det låter sjukt I know, så brun som jag är men det är så att jag har fått ett fult streck på benen som jag ska fixa nu genom att ligga ute i solen med strumpor. Haha, vad obekvämt. Men äh, what to do?

Varför är jag tvungen att bli brun? Jag menar, folk praktiskt taget gör allt för att bli bruna nu för tiden, solarium, krämer eller bara ligga ute i bikini men ändå blir de bara liiite brunare, men jag som verkligen inte har någon vilja alls att bli brunare blir det. Så borde det verkligen inte vara. Livet är orättvist, for real.

Men nu ska jag ligga ute och fixa mina logs för boken The Great Gatsby för engelskan. Puss på er ♥
Category: DAYS IN MY LIFE
Melina

haha snygg rand ;)