31 REASONS

Första bilden är jag helt kÄR i, hennes stil är så otroligt fin. Denna outfit åker absolut på snart. Men den andra bilden är nog favoritbilden.
Hur otroligt vackra är de tillsammans? Så mäktiga.
Beyonce och Jay-Z är mitt absoluta favoritpar när det gällar kändisar. Alla andra är ju alltid så "in your face" hela tiden medans de här två håller det mesta utanför pressen och är liksom ett vanligt par bara. De spenderar i år sitt femte bröllopsår, annars har det varit de två i 10 hela år. Jag verkligen älskar deras story och hur de är med varandra, speciellt på sista bilden. Så underbara. Hittade en fin artikel igår när jag slösurfade på internet, 31 anledningar till varför Beyonce och Jay-Z är det bästa paret någonsin heter den och ni hittar den här. Håller med helt! Har ni något favorit-kändis-par? Vi hörs senare ikväll allihopa ♥
anders parment - beyonce - beyonce knowles - carter - celeb - celebration - couple - food is love - inspiration - jay-z - kändis - mrs carter show - par - the mrs carter show
liborius

de är grymma och Beyonce är så snygg!

warda

Jag håller verklige med. De är ju en av de mest rika och kändaste ändå är de väldigt privata vilket jag älskar!

Svar: Verkligen, det kan ju inte va sådär jättelätt med tanke på hur pass kända de är men de lyckas, sjukt mycket creds!
Liuzaa