READY FOR SPRING

Är jag redo för vår? Oh, ja! Med dessa snyggingar på fötterna är jag mer än redo. Bekväma och så otroligt balla. Skiter fullständigt i ifall den höga platform trenden "dör ut", de är för bekväma för att bli av med. Sen älskar jag det matta tyget och the fact att den är så enkel som den kan bli. Inga färger, inga märken och inga detaljer. Simplicity, så vackert. Köpte de förra veckan på Nelly. Hoppas tisdagen rullar på fint allihopa ♥
Category: NEW IN
beyond retro - budget - chic - cosby - fashion - fashion blog - fashion blogger - frukost shopping - h&m trend - lyx - mode - modeblogg - modebloggare - nelly - nelly trend - retro - salu - shop - shopping - stockholm - söder - trend - trend - trendbibeln - vintage
amanda eveline

haha vilket sammanträffande. äntligen har jag börjat gilla platåtrenden, så jag kör på samma visa som dig och tänker minsann införskaffa mig ett par jag också! Det viktigaste är att man själv trivs i det, inte att det är modernt anser jag ;)