Prep








Våra lakan på flaken var såå roliga att göra. Jag skulle lägga upp de innan men vi ville ju att det skulle va mer som en surprise. Såna här prep-saker gjorde mig galet nervös för jag visste att studentdagen närmade sig och nu är den redan över! GALET! Men hur som helst, idag ska jag hämta ut lite grejer inför resan och hopefully träffa en vän men resten av dagen kommer gå åt bild-fixande. Jag har ju lust att lägga in ALLA bilder här i bloggen men det är över 500 st så det blir nog lite too much but be prepared for a bild-bomb senare (älskar mina svensk-engelska-blandningar). VI HÖRS ♥

Category: GRADUATION 2010
A f r o b e l i t a

Roligt med förberedelser :) Skönt att det e över nu hehe..



Jaamen ellerhur, vilken e bäst? Ska kolla upp det där i affären :)

Melina

snyggt ni gjorde de :)

zaklina

Vad snyggt!

Ida-www.lippstick.se

Stort grattis till studenten!

/ Kram Ida